Miniverse kancsó 120ml (Arany: 7810)
A
Nature's Design termékcsalád különleges ékszere a Miniverse kancsó.
Kis mérete miatt közvetlenül is lehet inni belőle, akár egy pohárból. A forma érintése öröm és boldogságérzetet nyújt, mert az ujjbegyekben találkoznak az összes érző idegpályák és továbbítják az információkat az egész szervezetbe. A dugó gömbjeinek átmérője a föld és a hold egymáshoz viszonyuló arányát szimbolizálja.
Alkalmas bármely hideg, meleg folyadékhoz, fűszerek, olajok, esszenciák vagy kozmetikumok tárolására is.
Előállítás:
A
Nature's Design termékek előállításához hagyományos kézműves munkára van szükség. Minden kancsót szájjal fújnak és előre gyártott minták szerint öntik formába. Ez az egyéni előállítás minden kancsót egyedivé tesz.
A szimbólumokat 600°C -on égetik bele a termékek talpába.
A termékekhez használt üveg 40%-a kvarchomok, amely magas energiahordozó tulajdonságokkal bír. A termékek anyaga ólom és egyéb nehézfémektől mentes.
Szimbólumok és megerősítések:
A szimbólumok ősidők óta minden kultúrában jelen vannak. A természet adta rezonancia jelenségeinek megértése magyarázza a szimbólumok hatásosságát.
Az élet virága szimbólum a föld számos ősi helyén megtalálható ábrázolás, szent szimbólum. Az univerzum minden elemének összekapcsolódását jelképezi.
A víz az őt érő regzések, rezonancia hatására információt képes felismerni és szállítani.
Az élet virága:
arany: A 23,8 karátos arany kedvező élettani hatással van az emberi szervezetre.
fehér: Erősíti a nyitottságot, fokozza az intuitive képességet.
színes: Erősíti az életkedvet a vidámságot.
platina: Erősíti önmagunk szeretetét, önmagunk elismerését.
Megerősítő kifejezések:
Szeretet
Védettség
Harmónia
Nyugalom
Szabadság
Egészség
A megerősítések alapja a szín, a szimbólum és a kifejezések együttese. Segítenek a képességeink, készségeink felismerésében és fejlesztésében.
Az ár 1 darabra vonatkozik.
Tájékoztatás
Az étrend-kiegészítők élelmiszereknek minősülnek és bár kedvező élettani hatással rendelkezhetnek, amely egyénenként eltérő lehet, jelölésük, megjelenítésük, és reklámozásuk során nem engedélyezett a készítményeknek betegséget megelőző vagy gyógyító hatást tulajdonítani, illetve ilyen tulajdonságra utalni.